صبح در کوچه‌ی ما منتظر خنده‌ی توست

سلام

می نویسم آنچه را که مقدر باشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۱۴ پدر

پربیننده ترین مطالب

  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

محبوب ترین مطالب

  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۴۶ حج 99
  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

کشف منظور

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۴۸ ق.ظ

یادتونه آسمان به من می گفت ننه و من می گفتم دور و بر ما کسی به مامان ننه نمی گه از کی یاد گرفته ؟

از خودم

بله خودم وقتی می خواستم خیلی احساسات به خرج بدم محکم بغلش می کردم و به پشتش می زدم و می گفتم نَــــــــــنِه نََنِـــــــــــــــــــــــــــــه دقیقا با همین غلظت . 

بعد از چند روز که از ننه گفتن آسمان گذشت فهمیدم منظورش از ننه من نیستم بلکه می خواد بگه بیا بهم محبت کن. و کی متوجه شدم وقتی من شدید مشغول پخت و پز بودم و نیم ساعتی بود بغلش نکرده بودم کنار اشپزخانه نشسته بود و نق می زد و می گفت :

                                   ماما !ننه.  

کاملا متوجه منظورش شدم که بیا منو بغل کن وقتی بغلش کردم یادم اومد که منم از کلمه ننه استفاده می کنم . و اصلا حواسم نبوده . بعد یک عروسک دستش دادم و گفتم ننه ننه بکنش که دیدم عروسک رو محکم بغل گرفت و با دستای کوچولوش می زنه پشتش . اینقدر قربون صدقه اش رفتیم که نگو . 

حالا کلا از هرچیزی که لطیف باشه رنگی باشه و یا کلا خوشش بیاد برای ابراز محبت ننه ننه می کنش حتی دمپایی قرمزه گل گلی منو .

heartheartheartkiss

۹۸/۰۶/۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
م . الف گندم

نظرات  (۲)

۱۱ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۴۰ ربولی حسن کور

سلام

‌ووی ننه!

پاسخ:
الهی فداش شم
حالا که دیگه خیلی بلا شده کلی زبون میریزه

چه آسمان نازی...

آخی عزیزم...

ممنون که به وبلاگم اومدید. نشد اونجا جواب بدم.

همسرم اینقدرررر از دست دخترم ناراحته که دیگه اجازه نمیده منم برم خونهش!

پاسخ:
امیدوارم هرچه زودتر گرفتاریهاتون برطرف بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی