صبح در کوچه‌ی ما منتظر خنده‌ی توست

سلام

می نویسم آنچه را که مقدر باشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۱۴ پدر

پربیننده ترین مطالب

  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

محبوب ترین مطالب

  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۴۶ حج 99
  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

خیلی جالبه خیــــــــــــــــــــــــلی

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ

روزی که خواستم اسمم را در دنیای مجازی تغییر بدم و بذارم مینی ما اصلا فکر نمی کردم کسی با این نام وجود داشته باشه می خواستم یک اسم خاص و بدون تکرار باشه و ناخواسته روی زبونم نشست و اصلا نمی دونستم که شخصی با این نام اهل آواز هم هست و امروز یکی از آهنگ هاشو دانلود کردم ..............برگرد 

جالبه خیـــــــلی جالب 

حالا چه جوری اسمم رو عوض کنم ؟؟؟ من با بیان زیاد آشنا نیستم .............ای داد 

۹۴/۰۹/۲۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
م . الف گندم

نظرات  (۲)

سلام
از بخشِ مشخصات اولیه در منوی نمایه من و گزینه ویرایش مشخصات میتونید اینکار رو انجام بدین(اسمتون رو تغییر بدین)
پاسخ:
سلام و خوش اومدید 
متشکرم تغییر دادم .
اره دیگه برو مشخصات نمایه جلو م.الف گندم یه قلم دفتر هست رو اون بزن عوض کن:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی