صبح در کوچه‌ی ما منتظر خنده‌ی توست

سلام

می نویسم آنچه را که مقدر باشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۱۴ پدر

پربیننده ترین مطالب

  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

محبوب ترین مطالب

  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۴۶ حج 99
  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

آب و جارو

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۴۳ ق.ظ

قراره مهمون بیاد اینجا گفتم خیلی وقته نیومدم بیام یک آب و جارویی بکنم .

 

یک خانه با حضور مهمان رونق داره و اینجا حسابی از رونق افتاده 

اکه هی ی ی ی ی ...

 

wink

heart

 

۹۶/۰۶/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
م . الف گندم

نظرات  (۱)

۲۷ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۴۸ دختر معمولی
سلام عزیزم
راستش من تا الان همچین موردی نداشتم با ایمیلم. اما من ایمیل هام معمولا به شماره تلفنم وصله. یعنی میشه شماره بدی و یه کد بفرسته و اونو وارد کنی.
وگرنه متاسفانه من ایده ای ندارم.
البته بعضی مواقع میشه ایمیل هم بزنی بهشون و جواب میدن. یعنی احتمالا یه سری آپشن دیگه بهت میدن که باهاش بتونی ایمیلتو برگردونی.
چون معمولا وقتی ایمیل درست می کنی، یه ایمیل پشتیبان هم میدی که وقتی میگی ایمیلمو فراموش کردم، یه ایمیل می فرستن به اون پشتیبانه و اطلاعات ایمیلتو میدن.
این لینکه رو هم نگاه کن. شاید کمکت کنه:
https://www.recoverlostpassword.com/article/online-website/forgot-yahoo-password-and-security-question.html
پاسخ:
متشکرم چون قدیم ترا شماره تلفن مد نبود شماره ازم نخواسته بود ایمیلس که این چند ساله باهاش کار می کنم همین جوریه 
ولی این ایمیل قدیمیه حتما باید به سئالش پاسخ بدی 



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی