صبح در کوچه‌ی ما منتظر خنده‌ی توست

سلام

می نویسم آنچه را که مقدر باشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۱۴ پدر

پربیننده ترین مطالب

  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

محبوب ترین مطالب

  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۴۶ حج 99
  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

شب های کشدار

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ق.ظ

دلم می خواهد بوی عید همه جای خانه بپیچد و من جانمانم از او

جا نمانم از پیشنهاده (پروپازول) ، اردیبهشت نزدیک است !!

اینقدر دلم خواست شیرینی بپزم که مقاومت محال بود و پختم و شیرینی گردویی خوب شد نمی‌گویم عالی چون کمی رنگش ..فقط کمی طلایی شد دلم میخواست سفید باشد .

چند روزهست که میخواهم هفت سین خوشگل درست کنم ولی نه وقت گیرهست و... این یکی نه ...

سبزه مانده هنوز ...

توی باغچه لوبیا چشم بلبلی - فلفل دلمه ای رنگی - لوبیا موزاییکی ( تخت هست و بعد از پخت خیلی بزرگ میشود در حد یک سکه 500 تومانی) کاشتم هنوز سر نزده .

خانه تکانی که تا سه ساعت مانده به سال تحویل فایده ندارد چون یک ماه پیش انجام شد و دوباره هیچی سرجای خودش نیست .

 

از خوابیدن و جا موندن هراس داشته باشی بده ؟

از اینکه احساس کنی هوارتا کار داری و دلت بخواد بخوابی و بعد مانعش بشی بده ؟

من خوابم می یاد یعنی برم بخوابم ؟ امشب هم ترجمه تموم نشه ؟

 

*دیروز یک حسن یوسف خوشگل خریدم چند رنگه و کوچک باید بزرگش کنم .enlightened

 

۹۴/۱۲/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
م . الف گندم

نظرات  (۳)

۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۰۷ محسن رحمانی

چه خوب .

موفق باشید.

پاسخ:
متشکرم
وای من هرچقدر حونه تکونی میکنم باز تا ته هفته کثیف میشه. 
پاسخ:
همون دو روز به عید فکر کنم خوب باشه - تازه بذر فرایین بزرگ شه اسباب و بازی لباسه که که رو زمین ولو میشه
حال و هوای اسفند همینه.
طبیعیه! :)
پاسخ:

کاش یک عصای جادویی داشتیم و یک ورد می خوندیم و پوف بعد همه چی مرتب و تمیز .....

کلا تغییر فصل برای من اضطراب آوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی