صبح در کوچه‌ی ما منتظر خنده‌ی توست

سلام

می نویسم آنچه را که مقدر باشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۱۴ پدر

پربیننده ترین مطالب

  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

محبوب ترین مطالب

  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۴۶ حج 99
  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

محک زدن من

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۳۲ ب.ظ

یکی از استادهای من مقاله ای داده تا گزارشی از آن بنویسم و از آنجایی که تا خط به خطش را برای خودم ترجمه نکنم دست برنمی دارم و ترجمه من هم ضعیف است کمی تا نسبتی لذا از همه علاقه مندان دعوت می کنم تا اعلام همکاری بفرمایند تا در صورتی که برای ترجمه ی جمله ای ماندم دست به دامانشان شوم البته خود استاد فرمودند متن سنگینه اگر اشکالی داشتی بپرس ولی روم نمی شه که !! از شما متشکرم که دلتون با منه زیرا آقای دکتر گفته اند این مقاله را به تو دادم تا محک شوی ببینم لیاقت این را داری تا ترم بعد استاد راهنمایت شوم یا نه البته ایشان جمله را تا قسمت محک شوی بیان نموده و ادامه اش حاصل ذهن خود من است ولی تهش همینه دیگه !!

 
من منتظر حضور سبز شما هستم 
+ می دونم هیچکی نیست اصلا اینجا دو سه تا خواننده بیشتر نداره ولی خوب همسایه ها یاری کنید قول می دهم زیاد مزاحمتان نشوم .
 
نتیجه تصویری برای ترجمه
۹۴/۰۸/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
م . الف گندم

نظرات  (۱)

سلام
نمی دونم هنوز هم نیاز دارین به کمک یا نه. اما اگه خواستین، من هستم :)
یه دختر معمولی با یه زندگی معمولی:
mamooli.persianblog.ir
پاسخ:
سلام متشکرم
حتما نیاز دارم خیلی لطف داری پس مزاحمت میشم اما یک ماه دیگه هرجا گیر افتادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی