صبح در کوچه‌ی ما منتظر خنده‌ی توست

سلام

می نویسم آنچه را که مقدر باشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۱۴ پدر

پربیننده ترین مطالب

  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

محبوب ترین مطالب

  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۴۶ حج 99
  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

سلام

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ب.ظ


سلام

گفتم  سکوت اینجا بشکنه همین  یک خبطی کردم از این سایت نوشته ای را کپی کردم یک جای نباید بعد یکهو آدرس سایت هم چسبید تنگش ( این از آپشن های بیان است که فعالش کرده بودم ) پس زود برگشتم اینجا همه پستها را رمز دار کردم و نام نویسنده را محو الان من به نظر شما قابل شناسایی هستم  ؟ نیستم ؟

خداحافظ

۹۴/۱۱/۰۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
م . الف گندم

نظرات  (۲)

سلام گندم جان، چه خوب که اومدی پیدام کردی. من به خاطر مشکلات بلاگفا خیلی از دوستامو گم کردم. خوشحالم کردی. در مورد اومدن به مشهد هم خیلی قبول دارم حرفتو . الانم خیلی خوب شد که میتونم از تجربیاتت برای زندگی در مشهد استفاده کنم. شاید یک روزی حسابی بخوام ازت مشورت بگیرم برای اومدن به مشهد
پاسخ:

سلام  همراه قدیمی

خوشحالم که تو هم به اینجا رسیدی . خوش اومدید.

حتما فکر کن به برگشتن تا کی می خواهید شما پایتخت نشین ها عمرتون رو تو خیابونا و رفت آمد هدر کنید . حتما در خدمت هستم

خودمون که اول قصد خرید خونه کردیم فقط سه میلیون پول داشتیم و بقیه اش را جور کردیم اصلا خودش یک پست کامل است .

ممکنه با ساکن شدن در مشهد درآمدتون کم بشه ولی به همون نسبت مخارج هم کاهش پیدا می کنه و البته اگه فامیل دیگه تو مشهد نداشته باشید باید هر ماه پذیرای مهمانان زیادی باشی

 

۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۲ ربولی حسن کور
سلام 
من که نفهمیدم چی شد؟
پاسخ:

یک قسمت از نوشته ام را کپی کردم و در تلگرام  paste کردم  که دیدم آدرس وبلاگ نیز ارسال شد همراه با مطلب و دوست نداشتم اهالی تلگرام اینجا را بخوانند و این شد که نوشته هایی را که رد پایی از من داشت رمز دار کردم  همین احتمالا حال متوجه شده باشید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی