صبح در کوچه‌ی ما منتظر خنده‌ی توست

سلام

می نویسم آنچه را که مقدر باشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۱۴ پدر

پربیننده ترین مطالب

  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

محبوب ترین مطالب

  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۴۶ حج 99
  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

تولدت مبارک

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۲ ق.ظ

دختر کوچولوی من بالاخره 2 ساله شد و در شش ماه اخیر فقط یک کیلو اضافه وزن کسب کرد و همچنان خاله ریزه هست . برنامه هام برای تولدش خیلی زیاد نبود یک کیک فوق العاده پختم و با گل و شمع 2 تزیین شد یک عروسک خانم مرغه براش خریدیم مامانم دو دست لباس تابستونی براش خریدند و به بقیه چیزی نگفتیم تا توی زحمت کادو نیفتند . اولش کلاه تولدش رو خیلی دوست داشت ولی بعد حاضر نشد سرش کنه موقع عکس گرفتن و کلی با هم کلنجار رفتیم . 

این بود تولد دو سالگی . هنوز آتلیه نبردمش .

همه حرفهای ما رو متوجه میشه  با تلفن در مورد از شیر گرفتنش حرف می زدم و او تو هال با خواهرش مشغول نای نای بود که یکهو اومد توی اتاق و تقاضای جی جه کرد . شبها که اصلا برای شیر بیدار نمیشه بعد از خوردن یک شام مفصل قبل از خواب یک شیشه شیر عسل می خوره شیر پرچرب محلی و همچنین صبح زود و این میشه که دیگه تقاضای شیر نداشته باشه البته مواردی بوده ولی نادر در طول روز هم یک یا دو بار ولی باز گاهی قاط هم زده و سر لج افتاده و بیشتر تقاضا داشته . دقیقا وقتی می فهمه داره کلاه سرش میره . اگه سیر باشه و یا خوابش نیاد جی جه نمی خواد به شیشه اش می گه شی شیر .
پروژه از پوشک گرفتن هم کلید خورد ولی متوجه شدم دچار اضطراب میشه رهاش کردم الان حدود یک ساعت بازش می ذارم .

حسابی دردری شده و دست باباش رو می گیره و به حیاط هدایتش می کنه می گه: آگادان ماسین سوسور دیگه ترجمه با خودتون 
دیشب تو ماشین بهش می گم سرتو بذار روی پای آجی لالا کن می گه نه آگادان شی شیر لالا یعنی بریم خونه روی بهارخواب همراه با شیشه شیر کنار آقاجان می خوابم . 

heartkiss

۹۹/۰۳/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
م . الف گندم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی