صبح در کوچه‌ی ما منتظر خنده‌ی توست

سلام

می نویسم آنچه را که مقدر باشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۱۴ پدر

پربیننده ترین مطالب

  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

محبوب ترین مطالب

  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۴۶ حج 99
  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

کوری کتابی که می خوانم

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ب.ظ

با توجه به تب هفته کتاب و آزادی من از بند درس و مشق با دخترک راهی کتابخانه شدیم و کارت عضویت را دریافت کردم . 

و کورکورانه و هیجان زده بین صف تنگ قفسه ها قدم زدم و اولین کتاب هایی که از انتشارات مرکز و نیلوفر را دیدم انتخاب کردم . بهترین کتابهایی که خوانده‌ام حاصل این دو نشر بوده و اطمینان بیشتری به آنها دارم . 

خلاصه از سه کتاب به تصادف انتخاب شده فقط از رمان کوری اثر ژوزه ساراماگو بدم نیامد خلاصه داستان به قلم لیلا صادقی در نت موجود هست . 

و من می خوانم .....

 

coolyes

۹۵/۰۹/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
م . الف گندم

نظرات  (۱)

۲۹ آذر ۹۵ ، ۰۹:۲۹ آذرمی دخت
وااای این کتاب عالیه. و خیلی وحشتناک . آدم همه ش خودشو تو اون موقعیت تصور میکنه و وقتی به این فکر میکنه که شرایطش الان بهتر از شخصیت های داستان نیست ترس برش میداره
پاسخ:
درسته دقیقا من همش خودم رو تو اون موقعیت تصور می کردم و تا مدتی مثلا یک روز خوی انسانی ام رو فراموش کرده بودم و فکر می کردم باید از حقم دفاع کنم و حتی جام رو تاکسی به خاطر بغل دستی م تنگ نکنم نمی دونم چرا ؟
راستی خوب هستی کوچولوت چطوره از این ورا ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی