صبح در کوچه‌ی ما منتظر خنده‌ی توست

سلام

می نویسم آنچه را که مقدر باشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۱۴ پدر

پربیننده ترین مطالب

  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

محبوب ترین مطالب

  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۴۶ حج 99
  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

چه سوت و کوره اینجا

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷ ق.ظ

سلام به تک و توک

درسته همین شما که تک و توکی و اومدی ...

خوب این بازار نیز از رونق بیفتاد . چه کنم اینقدر با خوشه بندی فازی آنلاین سر و کله زدم که دلم به نوشتن نیست . یعنی درست‌تر بگویم حواسم نیست .

 

الان من برای استادم چند مثقال زعفران و شیشه ای آبغوره و شیره انگور ببرم -سوهان را قبلا رسانده ام دست ایشان - حل است انشالله .؟!! یعنی من چیم کمتره از اون بنده خدا یک و هفتصد داد براش پایان نامه نوشتند بعدا حالا دکتری هم قبول شده ؟!!!

حالا من که غلط بکنم برم دکتری !!

خب . می دانم همه اش بافته ذهن خسته من است شما جدی نگیرید .

 

پ.ن. سمانه جان من خوبم ، خسته ام اما خوبم ، دلم می شکند گاهی مثل همه ولی خوبم دلم برای در آغوش کشیدن حقیقی تو پر می زند .

 

 

الان من: cool از عصر اینقدر چشمهام خسته شده که عینک زدم البته آنتی رفلکس . درست می گم ؟

۹۵/۰۲/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
م . الف گندم

نظرات  (۲)

عزیزم خیلی دوستت دارم خیلی مهمی واسم.... جزء اون تعداد معدودی هستی که دلم تنگ میشه واسشون...خدا رو شکر که خوبی. ..انشاءالله هیچ وقت نشونی از غم توی زندگیت پیدا نشه...منم چشم انتظار همون روزم
پاسخ:
سلام سمانه جان دوست داشتنی هستی و مهربان منم دلتنگ دیدن روی ماهت هستم
سلام
آدرس وبتون رو یادم رفته بود نمی اومدم هر چند که در این مدت زیاد هم چیزی ننگاشته اید 
گویا دانشگاه حسابی وقتتون رو گرفته  

اما عجب بلبشو بازاری در اخذ مدارک! 
پاسخ:
سلام متشکرم
خود من هم دیر به دیر به اینجا سر می زنم بله مشغولم به درس و زندگی با آمدن تابستان کمی برنامه ام سبک تر می شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی