صبح در کوچه‌ی ما منتظر خنده‌ی توست

سلام

می نویسم آنچه را که مقدر باشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۱۴ پدر

پربیننده ترین مطالب

  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

محبوب ترین مطالب

  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۴۶ حج 99
  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

من خوبم

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۵۷ ب.ظ

من اینقدر گوسفندم کافیه بهم لبخند بزنه منم خنده ام بگیره ............

این به این معنا نیست که فراموش کردم . یادم هست ولی به خندیدن ادامه میدم .

چون می خوام پیری سرشار از آرامشی داشته باشم .

حالا یادم افتادم ، 17 ساله که بودم تعریف من از خوشبختی جاری بودن آرامش در زندگی بود .

همین کافی هست برای من .heart

                                  آرامش

۹۴/۱۱/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
م . الف گندم

آرامش

نظرات  (۳)

۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۲۶ شیکسون (^_^)
خوبه...آرامش، گاهی قدرشو نمیدونیم :)
پاسخ:
گاهی اینقدر تنش های محیطی زیاد میشه که ارامش به هم میزنه
خوش اومدید
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۳۳ خواندنی ها
سلام دوست عزیز من شما رو دنبال میکنم
خوشحال میشم شما هم منو دنبال کنی و از مطالب هم استفاده کنیم
منتظر حضورت هستم :-)
دورت بگردم..دور از جونت...فقط خوبی همین...خیلییییییییییییییی. خوب...
پاسخ:
متشکرم سمانه جان
دیگه خجالتم نده
خوبم خوب خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی