صبح در کوچه‌ی ما منتظر خنده‌ی توست

سلام

می نویسم آنچه را که مقدر باشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۱۴ پدر

پربیننده ترین مطالب

  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

محبوب ترین مطالب

  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۴۶ حج 99
  • ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سلام

در ابتدای راه پایان نامه

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ب.ظ

دوره تحصیلی من آموزش محور بود ، تعریف از خودم باشه ، به علت اینکه معدلم بالای هفده بود و نمره زیر 14 نداشتم به همراه پنج تن دیگر مشمول دوره پژوهش محور شدیم و خیلی کارهای پژوهشی را دوست دارم ولی امکاناتی که اینجاست کم است و باید ترم آینده در رفت آمد با شهر دانشگاه باشم درست مصداق شوق پرواز دارم ولی پر پریدن نه ! 

بعد از کش و قوس های فراوان و موخوم نمِوم های زیاد قبول زحمت فرمودیم و در ابتدای راه پایان نامه قرار گرفتیم باشد که رستگار شویم . 

 

۹۴/۰۸/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
م . الف گندم

نظرات  (۲)

احسنت داری عزیزم... واقعا آفرین...با بچه و همسر و مدرسه و....اوووووووه...هزار گرفتاری مثل همیشه موفق و فوق‌العاده ای.....برات بهترینها رو آرزو میکنم.... 
پاسخ:
من پیش بعضی از همکلاسی هام هیچی نیستم خانومی داریم که کارمنده یعنی هر روز تا ساعت دو سر کار یک بچه سه ساله داره و دومی چند روز دیگه دنیا میاد وقتی اون پایان نامه قبول کرد من خجالت کشیدم بگم نه 

اینجا گل نداره یا من بلد نیستم بفرستم؟!
مبارک باشه خواهر هم وبلاگ جدید هم شروع پایان نامه.
پاسخ:
سلام برای گل ممنونم 
فکر کنم نداشته باشه 
خوش اومدی و خودت گلی عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی